Gatver, waarom kant mijn nauw geen C plus plus!

Ik denk dat het het makkelijkste is voor iemand met C kennis om
http://trac.openstreetmap.org/browser/applications/utils/import/and2osm

als start te nemen.

De shapefile heeft een hele simpele structuur:
- a_id (postgis sleutel) locatie, toepassing, hoogte en geometrie.

Kan je daar wat mee of sla je me op de eerst volgende party gewoon
finaal in elkaar :D