Milo van der Linden schreef:
> Ik ben "as we speak" bezig om de totale set in postGIS 1.3 op postgresql
> 8.3 te lezen; zowel in rd als in wgs84.
>
> Ik heb hiervoor een groot create script gemaakt.
>
> Wat ik kan doen is na de import de tabellen als shp bestanden terug
> kieperen, in beide coordinaat systemen. Heb je daar wat aan? Of wil je
> het coordinaatje liever nog een keer met de hand langs :D

We kunnen twee dingen doen... ik ben 'as we speak' alle nodes 30000 voor
de laatste id wat ik op m'n scherm heb staan van een josm log aan het
downloaden. Om vervolgens te verwijderen uit de database.

Daarna kan ik het hele proces weer opnieuw beginnen. Mocht je ze willen
verplaatsen alle 23892... hoor ik het ook graag...

Wat ik het liefste heb is natuurlijk een .osm file die in josm kan
worden ingelezen... maar dah is logies!

Stefan