2008/7/11 Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]>:

> Het import script wat ik zelf gebruik werkt met copy into's die door
> executes worden gemaakt. Daarom vroeg ik dat gisteren ook (geen reactie
> op gehad).

Je vraag van gisteren kan ik niet vinden. Wat was het? Het probleem is
niet de COPYs zelf, alleen het data laden zou waarschijnlijk
meevallen. Maar de ways moeten gecombineerd worden met nodes.
Polygonen moeten aanelkaar geplakted worden. Afhankelijk van de tags
moeten verschillende dingen gebeuren.

Hmm, ik realiseer dat ik misschien preciezer had moeten zijn: tot
gisteren was er geen manier om een diff toe te passen op een database
*dat door mapnik direct gebruikt kan worden*. osmosis kon het
natuurlijk wel op een rauwe DB.

Nu moet het nieuwe osm2pgsql flink getest worden...

> Een bulk insert met copy into is veel sneller dan unieke inserts.

Klopt.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/