Geert Schuring schreef:
> Toch is dat register lang niet compleet... ik weet in Ede verschillende
> antennemasten die niet op de kaart staan...

De masten die er opstaan voldoen aan de eisen om geregistreerd te
worden. We hebben (nog) geen data van:

- Omroep masten
- C2000
- Andere licentie houders (PtP)

Maar zoals veel dingen, iedereen kan meedoen! Dus als jij een mast weet
die nog niet op de kaart staat, ga je daar met GPS apparaatje heen en
maak je een waypoint aan en teken je hem in op de kaart. Als we
anderhalf jaar geleden voor iedere *weg* die niet op de kaart stond
iemand op de mailinglijst hadden gehad, was onze community wellicht wat
groter geweest ;)

> verder staan verschillnede
> antennes op 1 mast als losse punten op verschillende locaties.. ook niet
> echt correct.

Als je het over antennes hebt is het volledig connect. Immers dit is de
locatie die geregistreed is voor een antenne. Als je het hebt over een
antenne die in dezelfde mast hangt maar niet op dezelfde positie wordt
ingetekend heb je een punt, maar dan zou je eigenlijk een 'relation'
tower willen renderen in plaats van losse antennes.

Stefan