Ik heb zojuist een GIST index op de onderliggende tabellen gezet en als
het goed is is de performance nu wat beter.

Nog een paar kanttekeningen;
- ik gebruik voor de antennes momenteel geen caching
- wanneer je een browser op wide-screen gebruikt en de beeld horizontaal
is breder dan 1024px, dan laadt openlayers onderwater een breedte van
meer dan 2048px, en dat is het maximum dat mapserver uitlevert. Wanneer
je dus het gevoel hebt dat de antennes niet in beeld komen helpt het
vaak om je browser iets kleiner te zetten.