On Fri, Jul 18, 2008 at 12:14:48PM +0200, Stefan de Konink wrote:

> Maar dat doen we toch al bij alle overlays?

Ja, maar ik bedoel dus meer dat zij OSM gaan gebruiken en niet dat
ze een of andere eigen GIS systeempje daarvoor hebben.
Dus niet dat wij kopieren, maar dat wij de gegevens in de OSM database
hebben.

> Vergeet niet dat het Nirov *wel* de beschikking heeft over het NWB etc. en
> kadaster informatie.

Dat is toch geen probleem? Zij kunnen met hun gegevens toch in onze
database mappen? Zolang zij daar maar toestemming voor hebben.

> Demo maken :) Importeren die layer en plakken op OSM. Maar nogmaals het is
> leuk dat we aan het verzamelen zijn, ik kan het echter niet vaak genoeg
> zeggen, er moeten wat webdesigners een nette en aantrekkelijke site in
> elkaar draaien, waar een 'map' een onderdeel van is.

Mijn punt is: niet zomaar alles verzamelen. Zorg ervoor dat ze OSM
als basis gebruiken (dan hoef je ook niet meer te verzamelen).

Maarten
--
"Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their important stuff
 on ftp, and let the rest of the world mirror it ;)"  - Linus Torvalds