Floris Looijesteijn schreef:
> http://gbkn.nl
> Hebben ze die ook al in kaart gebracht? :)

Haha! Zie ook bron ;)

> Met www ervoor levert een interessanter verhaal op...
>
> Ik kan niet zo goed inschatten hoe en of we samen zouden moeten werken
> maar bebouwing is altijd interessant. Maakt niet hoe gedetailleerd :)

Het was duidelijk dat weinig mensen de vragen hadden gesteld die ik
stelde. Wellicht kwam dat ook doordat de bedragen die er per Are worden
gevraagd voor deze dienst gewoon *hoog* zijn.

Mijn vraag was dan ook: wat kost het om maandelijks een kopie van de
complete database te krijgen. Gezien het allemaal kleine clubjes zijn
kunnen ze die vraag niet eens beantwoorden :D

Ik ben erg voor samenwerking, ik vraag me alleen af wat we in Nederland
zouden kunnen realiseren om tot 1 geo informatie bron te komen, die
gratis voor iedereen toegankelijk is, en waar iedereen aan kan bijdragen.

Stefan