On Wednesday 20 August 2008, Geert Schuring wrote:
> Op internationaal niveau zijn er al een aantal afspraken
> (zoals de Map_Features pagina) en hier zullen we zo veel mogelijk bij
> aansluiten.

Dat zal ook precies mijn insteek zijn: proberen de huidige standaarden te
verduidelijken (dus van een goede Nederlandstalige omschrijving voorzien)
i.p.v. er een nieuwe interpretatie aan te geven.

> Deze internationale afspraken zijn echter verre van sluitend,
> en niet voldoende geschikt om beginners het land in te sturen.

Interessant om in de gaten te houden is wellicht dit draadje op talk:
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2008-August/028749.html
Ik heb even snel naar die website gekeken, maar vond zo nog niks concreets.

> - Freek van Wal

Laat je niet misleiden door m'n domeinnaam ;-) Het is "van Walderveen".

> Laten we Doodle gebruiken om de datum te bepalen van de eerste meeting.
> Wanneer je je aanmeld voor de werkgroep, geef dan via Doodle ook meteen aan
> wanneer je kunt: www.doodle.ch/ywnei2dg7g5c73v9

Ik heb wat data ingevuld, maar ik weet eigenlijk alleen zeker dat ik op de
rode dagen niet kan: of ik op de groene wel kan komen weet ik nog niet.

--
Freek