On Wed, Aug 20, 2008 at 03:28:38PM +0200, Rob wrote:
> volgens een query op de nederlandse dataset zijn dit de places met een
> city tag, 62 stuks dus (inclusief stukje belgie/duitsland)
> mis je jouw stad in de lijst, corrigeer het dan even

Wat is de regel om een plaats als city te taggen? De "officiele" uitleg
100.000 inwoners of meer? In dat geval kunnen er heel wat plaatsen af.
Voor Nederland zou die grens lager moeten zijn. Ik mis voor Limburg iig
Venlo en Roermond. Daarbij mogen Sittard, Geleen en Weert denk ik ook
wel "stad" genoemd worden.

Toevallig kijk ik even bij Weert op Wikipedia en zie dat het daar ook
stad genoemd wordt. Kijk ik bij Venray, wordt dat geen stad genoemd
(ben ik het ook mee eens). Weert zit net boven de 40.000 inwoners,
Venray er net onder. Is dat misschien een goede grens?

Maarten

--
I put it to you sir, that you are a madam