Floris Looijesteijn wrote:
> nou ja, altijd...
> ik dacht eigenlijk dat dat postcodes waren?

Nee, dat zijn zeker geen postcodes. Het zijn wel 4-cijferige nummers, maar
volgens mij voor elke plaats/gemeente van 0 tot 9999.

> maar misschien als 'ref=2010-2020' aan de area?

Daar dacht ik ook aan.

Ik heb een pagina
<http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Nl:Tag:landuse%3Dindustrial>
aangemaakt, ik weet niet of dat zo de bedoeling is, maar daar kan iedereen zijn
of haar ideeën hierover ook wel kwijt.

Maarten