Dames en heren,

Ben nu net thuis (he he), had m'n vlucht gisteravond gemist, dus kon
vanmorgen pas naar huis (lees: via m'n werk).

Desalniettemin: bedankt voor al jullie felicitaties en niet te vergeten
jullie stemmen!

Ik heb al een vergadering van de board mogen meemaken. Spannende dingen
die er gebeuren. (kom er zo in een andere mail ook nog even op terug;
die over de licentie). Het lijke me goed om tijdens de OSM dag in Baarn
ook even een momentje te pakken om met jullie af te stemmen wat jullie
van de Foundation verwachten en wat ik daar mee kan.

Nogmaals bedankt voor jullie support! Ik hoop er een goeie invulling aan
te kunnen geven.

Groet,
Henk Hoff