> Ik weet niet hoe het opgeslagen wordt in de db maar door data te
> 'touchen' zou het niet ineens over moeten gaan van de ene naar de
> andere gebruiker. Dan zou de oorspronkelijke maker er altijd aan
> moeten blijven hangen.

In JOSM zie je helaas alleen de laatste die een stuk data heeft aangeraakt,
maar via openstreetmap.org kun je via de data overlay de complete history
zien. Ik was namelijk ook bezorgt of mijn naam wel verbonden zou blijven aan
alles wat ik toevoeg. Ik zou het toch wel leuk vinden om een lijst van
contributors voor Ede te kunnen maken op daadwerkelijk toegevoegde
informatie. Maar dat kan dus!