Hoi,

Ik neem mee:

1x 3Com SuperStack 3 3300XM switch (24x 100 mbit UTP)
1x 3Com SuperStack II 3300 switch (24x 100 mbit UTP, 1x gigabit glasvezel
1000BASE-SX)
1x Matrix kabel om die 2 switches te koppelen tot 1 grote 49 poorts switch.

1x. Server met iig de OSM API erop, ik ben nu nog bezig om er ook de tiles van
NL lokaal op te hebben staan, ik hoop dat dit morgen draait. OSM API draait iig.

Voldoende kabels om dit allemaal aan te sluiten. Alles wat ik van SFD nodig heb
is een stopcontact om alles in te stoppen. Ik heb niet echt extra kabels liggen.

Ik wil ook wel een router meenemen voor de inet toegang, mocht dat nodig zijn.
Dan hebben we ook meteen een WLAN.

Groeten, Tijn