Stefan de Konink wrote:

> Ik heb eventueel nog een Senau 200mW hier staan...

Ik zou zeggen: neem hem mee. In het ergste geval gebruiken we hem niet :). Geen
idee hoe groot/zwaar dat ding is hoor, als het te onhandig is, gewoon thuis
laten.
De router die ik mee kan nemen is gewoon een simpel dingetje hoor. Een Sitecom
gevalletje, niet heel spectaculair. Zit ook meteen een 4 poorts switchje bij ;).
Wat er echter niet in zit (wat wel eens lastig kan worden eigk ;) ) is een
modem. Dat moet er dus nog extern bij staan. Dus misschien als iemand anders nog
een router met modem thuis heeft staan, das wel handiger :)

Groeten, Tijn