Robin Harmsen wrote:
> Het is dus zo dat FON zijn hele filosofie heeft omgegooid.

Dat wist ik niet :)

> Als er een goede MeSHing standaard komt en deze wordt ook toegepast
> in andere producten die in auto's kunnen worden ingebouwd, al dan
> niet door de fabrikant van de auto, kun je nog veel meer doen.

De OLPC Meshing standaard zit nu in de standaard Linux kernel. Dus het
zou wel extreem hot zijn om daar eens mee te kunnen experimenteren als
onderzoek project tussen auto's.

> Op het moment is het wachten totdat het development team (met veel
> leden van OpenWRT) met een nieuwe firmware komen (2 tot 4 weken) Waar
> ook een SDK en heel veel plugins voor de firmware bijgeleverd zullen
> worden.

Een mooie toolchain maken kan iedereen ;) Als het 40 euri kost, kun je
me dan eens in contact brengen met FON voor 3 of 4 van die kastjes?
Vooropgesteld dat ze gemakkelijk om te bouwen zijn naar 12V / batterijen.

Stefan