De linux OHCI kernel driver crasht op random momenten op de Fonera 2, dus die
hebben ze niet meegenomen in de Firmware.

Ik had zelf wel deze drivers erop gezet en geprobeerd te draaien, en ik kan
bevestigen dat er dingen niet goed gaan. (Crashes)
Hoe ik dit precies zou moeten debuggen weet ik niet echt. Tevens kon ik geen
maintainer vinde voor deze kernel driver.
Als ik binnenkort tijd heb zal ik nog eens gaan proberen te debuggen en/of een
bugreport te sturen naar de linux kernel ontwikkelaars.

Wel zit er in de firmware een USB 2.0 driver in (EHCI kernel driver) deze kan
alleen met USB 2.0 apparaten praten. Echter als je nu een hub er tussen zet,
kan deze vertalen tussen 2.0 en 1.1!

Mvg,

Robin

PS. Ondanks dat ik niet heel veel linux ervaring heb, denk ik aardig te weten
waar ik het over heb
PS2. Dat van het vertalen tussen 2.0 en 1.1 had ik overigens van een
FON/OpenWrt developer, of het echt werkt kan ik dit weekend vertellen, daar ik
er eentje gekocht heb (7 euro) om eens te spelen met de Scanner, Printer en de
Fonera thuis.