On Monday 24 November 2008, Freek wrote:

> Ja, aan zoiets zat ik ook te denken. Desnoods moet het maar
> land-specifiek als er verder niks aan te doen is. Voorstellen?
>
> Zo internationaal mogelijk zou ik denken aan
> - school=primary:   basisschool
> - school=secondary: middelbare school
> - school=tertiary:  MBO/HBO/universiteit (maar voor die laatste is
> dat gewoon by default)

Der heeft iemand eens een begin gemaakt voor zoiets
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/School_levels
maar 't heeft precies nog wat werk nodig...

Naast die level hebben we misschien ook nog een type nodig die dan
gedefinieerd zijn volgens het land (zoals Nederlands VMBO, HAVO, VWO en
de Belgische ASO, TSO, BSO, KSO), omdat die toch enkel in één land
betekenis hebben. Alleen moeten we rekening houden met het feit dat een
school niet noodzakelijk één type heeft.

Ben