Beste Gert-Jan,

Ik wil nog een stapje verder gaan; er zijn op dit moment geen specifieke
toepassingen in relatie tot water, maar we hebben wel een grote bak
water gerelateerde data.

Is het voor jou misschien een optie om eens op IRC te verschijnen:
#osm-nl op irc.oftc.net zodat je wat meer kunt vertellen over je wensen
en je achtergrond?

We kunnen wel wat hupl gebruiken om een mooie "natte" toepassing te
bedenken!

Vriendelijke groet,

Milo van der Linden