On Thu, 2009-03-05 at 11:04 +0100, Stefan de Konink wrote:
> Wat vinden we van dit onderstaande linkje?

Ik vind de argumenten van Falkplan eigenlijk interessanter:

"Het wegenbestand van Falkplan-Andes is superieur aan het NWB en het
toestaan van hergebruik van het NWB zal de vraag naar producten van
Falkplan Andes doen afnemen omdat nieuwe toetreders hun goedkopere
producten makkelijker kunnen afzetten aan afnemers die met mindere
kwaliteit genoegen nemen. Hierdoor is de maatschappelijke schade groter
dan die van Falkplan-Andes, een punt dat, naast de toetsing op
doelmatigheid, bij de heroverweging in bezwaarfase aan de orde moet
komen."

Hebben jullie wel door hoeveel maatschappelijke schade jullie met OSM
toebrengen?

Even zonder dollen, het kopje:

3. Heroverweging naar aanleiding van bezwaargronden TNT Post en Cendris

laat een ander beeld zien. Huisnummerreeksen worden blijkbaar uit het
openbare NWB gesloopt.

armijn