Zolang er niemand iets organiseert ben ik blij met een ieder die
zijn nek uitsteekt om de cohesie van OSM NL te bevorderen.
Dat er geen specifiek overleg is geweest met Stefan
en anderen is geen bezwaar, op het risico voor bas na
dat er veel mensen niet kunnen.

Veel NL OSM-ers hebben andere dingen dan OSM aan het hoofd,
en ik vindt dat er best weer eens iets mag gebeuren.

Half neerland is nog fout gemapt, en we doen
alsof alles klaar is.

De roes van NL compleet (?!?)is uitgewerkt, en ik ben blij dat er
nog flink wat doorgemapt door niet mailinglist mensen
wordt want publiekelijk lijkt  OSM-NL (schijn)dood.

Wanneer was de laatste mapping party ??
En wanneer de volgende ?

BAS ik waardeer je inzet, voor OSM en anderen.

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.