Martijn van Exel wrote:
> In de laatste twee maanden tot aan de conferentie komt het aan op het
> aantrekken van het bredere publiek en daarvoor heb je een concreter
> programma nodig. Dat zullen we dan ook in de komende tijd gaan
> publiceren - volgens mij ruim op tijd om nog genoeg lawaai te maken
> buiten de community.

Op dat punt ben ik het dus niet met je eens :) Ik had liever gezien dat
er duidelijk was dat er te lezen dat een aantal personen zeker gaan
praten. Eventueel zelfs als blog berichtjes als "Steve Coast commited on
the opening talk... blbla". Maar ik ben ook een cheap ass hollander die
ook een goedkoop kaartje heeft gehaald ;)

> Ik - of één van mijn collega's - ga wel iets doen rond dat ding ja,
> als ik het rondgeorganiseerd krijg. Wel komen opdagen dan he?

Op de 30ste? Of SOTM?

> Heb jij
> nog een talk gesubmit? Kom je met een UAV?

Ik heb geen talk naar SOTM gesubmit, omdat ik tot vorige week een
onopgelost probleem had, maar sinds de laatste dagen wel wat moois heb,
hoop Cartagen daarmee te kunnen helpen.

De UAV neem ik sowieso mee naar leuke events met mensen ;)

Stefan