> We hebben bij oprichting uiteraard melding gemaakt op talk-nl. Ben voor
> je aan het speuren gegaan, maar kan er zo snel geen entry meer van vinden.

Volgens mij - en ik heb ook gezocht - is dit de eerste gelegenheid dat
er hier op talk-nl op deze manier over wordt uitgewijd. Dat vind ik,
voor een stichting die zich blijkens de notulen zo nauw verbonden
voelt met OSM en ook voortkomt uit de NL community, niet OK.

> Henk heeft ons verzekerd de OSMF in te lichten over onze activiteiten en
> zijn rol als voorzitter van de stichting, dit om belangenverstrengeling
> te voorkomen.

Welke belangenverstrengeling zou er mogelijk zijn? Op welke manier
zouden Henks belangen als vz. van de st. opengeo kunnen strijden met
zijn belangen als bestuurslid van OSMF? Ik destilleer uit de notulen
dat het te maken zou kunnen hebben met een andere kijk op de
OSM-infrastructuur, waarvoor geen gehoor gevonden wordt bij OSMF. Ik
ben wel benieuwd wat er gebeurt als opengeo en OSMF elkaar hierin
uiteindelijk niet vinden: opengeo blijft volharden in de superioriteit
van hun implementatie, OSMF wil niet mee. Wat is Henks positie dan?

Verder lees ik nog dat jullie geen OSM chapter willen zijn omdat
jullie je niet kunnen vinden in de dwingende omschrijving. Kun je dat
uitleggen?

Grtz
Martijn