Hoi Steven,

Steven Schreuder wrote:
> 1) Ik zie hier af en toe discussies langskomen over onjuist gebruik van
> OSM, dus de vraag: heb ik voldoende bronverwijzing naar OSM (door OSM te
> noemen in de layerswitcher en in de disclaimer)?

Het is OpenStreetMap (zonder s) en 'formeel' moet je een linkje naar de
licentie geven. in dit geval CC-BY-SA (dat zou in delayer switcher kunnen).

> 2) Ik ben redelijk onervaren met het gebruik van Mapservices,OpenLayers
> e.d. dus ben benieuwd of ik het een beetje redelijk heb aangepakt, of
> dat er mensen misschien handige tips hebben om de boel wat
> mooier/sneller/praktischer te maken?
> Met name op gebied WMS vs WFS weet ik niet of ik wel de handigste opties
> heb gekozen.

Verder heb je het concept 'layers' goed begrepen :) Tips:

- verander de grootte van de stippen op verschillende zoom niveaus
- leuker icoontje :D

Staan de rugby velden zelf al in OSM? ;)

Stefan