++ 25/05/09 20:23 +0200 - Rejo Zenger:
>Het ontbreekt aan een interface waarin je kunt opgeven dat je alle
>objecten van een bepaald type wilt zien. Iets als "toon me alle geld-
>automaten (in mijn huidige bounding box)". Ze zijn wel zichtbaar te
[...]
>Wat wel zou werken, denk ik, is een enkele kolom met een uitklap menu en
>waarin je de verschillende type objecten kunt aan- een uitzetten. Om te
>beginnen een kale kaart waarop enkel objecten worden getoond als de
>gebruiker ze aanzet ("toon alle brievenbussen en postkantoren").
[...]

En in het verlengde daarvan, maak deze output vervolgens eenvoudig
beschikbaar in verschillende formaten. Zorg ervoor dat de objecten die
op het scherm staan ook beschikbaar zijn in GPX bestand dat met een
enkele muisklik te downloaden is [1]. Bijvoorbeeld.

[1]
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=24562&postdays=0&postorder=asc&start=45#194766

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x75FC50F3 . <https://rejo.zenger.nl>