++ 03/06/09 01:28 +0200 - Cartinus:

>Het leek mij handiger om de discussie op de website van Arnoud Engelfriet te
>voeren. De meeste mensen op OSM-talk-nl weten allang dat er een probleem is
>met de huidige licentie, dat is namelijk één van de belangrijkste redenen
>waarom men op zoek is naar een andere licentie.

Ik denk dat het probleem dat Arnoud benoemd (als het ook echt een
probleem is en ik ben daar niet zeker van) niet opgelost kan worden met
een andere licentie - het probleem is immers of er ueberhaupt een
licentie aan die data gehangen *kan* worden.

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x75FC50F3 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.