Hoi Tijs,

Ik heb waarschijnlijk nog wel wat bruikbare foto's. Waar zou ik die
kwijt kunnen?

Veelbelovende resultaten tot nu toe, maar  de laatste stap, het lezen
van de straatnamen uit de gedetecteerde borden, is uiteraard een
cruciale om de post-processing van ruwe data (tracks + foto's) te
helpen automatiseren. Heb je hier al resultaten mee bereikt?

Verder zie ik mogelijkheden om van foto's die
kompasrichting-informatie hebben (Android G1, iPhone 3GS) die gegevens
te gebruiken om in combinatie met de hoek van de borden ten opzichte
van de fotograaf een gooi te doen naar welke naam bij welke straat
hoort. Is dat ook onderdeel van je project?

martijn van exel
http://schaaltreinen.nl/
twitter / skype: mvexel
flickr: rhodes