On Tue, 20 Oct 2009 00:07:48 +0200, YRS <jav...@hccnet.nl> wrote:

> Heeft iemand al ervaring met bungalow- cq vakantieparken? Ik dacht aan
> tourism=chalet om te beginnen met een node, maar wat doe ik met de
> wegen? Meestal is eer een soort rondweg (mag ik die tertiary taggen? Nog

> access tags?) en een aantal bestemmings wegen. Wie heeft er ideeën?

Een voorbeeldje uit de AND data:
<http://www.openstreetmap.org/?lat=51.4515&lon=5.9633&zoom=14&layers=B000FTF>

Ik zie dat daar ook geen name tags op zitten. Volgens mij is een
tourism=bungalowpark wel geschikt (of is dat geen internationele term?). Is
het een idee om dat als nieuwe tag voor te stellen?
tourism=chalet zou ik op individuele huisjes zetten.

Maarten