Zijn die wegen niet meestal ook eigen weg (i.p.v. openbare weg) met
restrictie dat je alleen daar mag komen als je daar ook een huisje hebt
(meestal ook afgezet met slagbomen). Enkele parken kunnen zelfs
restrictie hebben dat je alleen van de wegen gebruik mag maken op de
dagen dat mensen komen/gaan of na bepaalde tijden.

Tertiary gebruiken lijkt me een beetje teveel van het goede,
unclassified lijkt mij beter.

mijn 2 eurocent.

Myckel