> Dat is dan een voordeel van de grotere fietsknooppuntenbordjes. Hierop
> staat vaak wel de naam van het netwerk aangegeven. Als je geen naam
> weet, hoeft dat je niet te weerhouden om wel alvast de routes (tussen de
> knooppunten) vast te leggen.

Okay, voorbeeldje. Ik liep van knooppunt D65 naar knooppunt P91. Bij D65
volgde ik eerst een blauwe pijl. Een kilometer verder ging blauw naar
rechts en volgde ik groen rechtdoor om vervolgens bij P91 aan te komen.
Ik heb dus een kilometer blauw en een kilometer groen gelopen. Wat stel
je voor dat ik van deze twee routestukken moet/kan taggen ?