Er wordt nog met de hand naar gekeken, waar dit precies op fout gelopen is
weet ik niet, maar dit had niet moeten gebeuren. Niet echt netjes. Ik vind
eigenlijk dat degene die het geimporteerd heeft het op mag lossen. Er zijn
nog wel andere tools om te reverten, misschien doen die ook de relations.

Jouw gebouwen zijn inderdaad beter, zie
http://3dshapes.openstreetmap.nl/?zoom=17&lat=51.46962&lon=5.53936&layers=B0FTFFF
(rood is 3dshapes).

Maar misschien kun je even aangeven of je de rest van nuenen ook nog zelf
gaat intekenen of dat we die uit 3dshapes kunnen pakken?

Groet,
Floris