Philip Homburg wrote:

> Het kan helemaal geen kwaad om in een park dergelijke wegen te taggen als
> highway=unclassified. Je mag er pro-forma dan misschien wel rijden met een
> auto, omdat alle toegangswegen toch fietspaden zijn kan het in de praktijk
> toch niet.

dat ben ik toch niet met je eens. in mijn ogen kun is een
highway=unclassified een weg waar je zeker met een auto kunt rijden (even
afgezien van evt. restricties).

je hebt het zelf ook over wegen. een voetpad is in mijn visie geen weg.
wat het dan wel is weet ik trouwens ook niet, misschien een pad?

omdat ik veel parken doe kom ik dit soort situaties veel tegen. in haarlem
heb je een park waar een stuk of 10 paden door heen lopen en slechts bij 2
of 3 een fietsbord staat (alleen bij de ingang). de overige paden zijn
overduidelijk voor voetgangers bedoeld. met een normale auto zou je vast
komen te zitten en met een suv pas je er niet op. maar nergens is een
voetgangersbord te zien. ik tag die gewoon als voetpad.

gr,
floris (goeie discussie trouwens :)