Freek wrote:

> ... nu zie ik dat er in Breukelen maar liefst drie nodes zijn voor hetzelfde
> station:
> http://osm.org/go/0E6FpNFrG--
>
> Is hier een goede reden voor (zijn er mensen die de stops graag op alle rails
> willen o.i.d.), of zal ik al die dubbelen er maar gewoon uitgooien met behoud
> van tags?

Ik zou er twee weggooien, en de middelste behouden, en daar de
toegangstrap naar toe laten leiden.

Ik vermoed dat ik hier (deels) verantwoordelijk voor ben, toen ik de
gewijzigde situatie rond het stationsplein heb aangepast (dat was mijn
2e edit). Waarschijnlijk omdat ik niet wist of het wel of niet met het
spoor zelf verbonden moet zijn (ik was uitgegaan van wel ivm navigatie
voor OV).

Is het trouwens een mogelijk om aan te geven waar de "kiss & ride"
plaats is? Deze is namelijk pas verplaatst van de oost- naar de westkant
van station Breukelen.

Groet,
(een andere) Freek