Hola, wanneer je het tegen mij hebt, wil ik je even even op attenderen dat
ik reageerde op Lennard die aangaf dat er ook gebruikers van buiten NL in je
lijstje voorkwam. Ik heb aangegeven dat ik als Nederlander ook wel eens in
het buitenland map en dat daarmee dus buitenlanders ook wel eens in NL
kunnen mappen.

Gr,
Henk

Op 31 maart 2010 20:01 schreef Stefan de Konink <ste...@konink.de> het