On Mon, 21 Jun 2010 13:21:27 +0200, Andre Engels <andreeng...@gmail.com>
wrote:

> Daar ben ik het niet mee eens. Op een dergelijke kaart zal een stuk
> platteland dat 'af' is een stuk leger lijken dan een dorp waar sinds
> AND slechts 1 fietspad is toegevoegd. Het is veel gemakkelijker om te
> zien waar wel straten zijn (die dus nog niet zijn aangepast) dan waar
> geen straten zijn. Maar sowieso kun je ook die kaart zien - verwijder
> het deel "&layers=0B00" van de url, en je krijgt de door jou gewenste
> kaart.

Nee, dan krijg je ook de AND data die veranderd is. Ik wil alleen de
"na-AND" data zien. Dus alle nodes en ways die door de AND import zijn
gemaakt wil ik niet zien, zolang de enige aanpassing een tag-change is.
Wel nodes die verplaatst zijn, en alle ways die aan die nodes vastzitten.

Weer het voorbeeld van mijn woonplaats: nu is het hele dorp zichtbaar,
terwijl voor de meeste wegen alleen maar een maxspeed tag is toegevoegd, en
die wegen zijn niet meer "af" dan wegen in lutjebroek die niet geraakt
zijn.

Maarten