Howdy,

Enkele tijd terug heeft Lennard een kaartje naar deze lijst gestuurd met
daarop het volgende voorstel. Het omtaggen van:

highway=tertiary + AND:importance_level=5 + version=1
=> highway=unclassified

Hierbij was teven een visualisatie [1]. Deze visulisatie laat de kaart zien
met de weizignen dat:

1)   highway=tertiary + AND:importance_level=5 + version=1
=> highway=unclassified

2)   highway=secondary + AND:importance_level=4 + version=1 + geen ref=*
=> highway=tertiary

Volgens mij ziet de kaart er zo een stuk beter uit. En ik ben dan ook begonnen
met omtaggen (met een scriptje) in de gebieden waar ik bekend ben van het
eerste punt, het tweede punt komt in een volgende ronde.

Ik ga de komende dagen langzaam alle gemeenten af.  Een lijst van de gemeenten
die reeds zijn omgetagd kunnen op [2] worden gevonden.

Zoals ik al zei is enkele controle na de omtagging wel gewenst. Als iemand dus
een verzoekje heeft om zijn gemeente te doen reageer dan even op dit mailtje
dan zal ik zorgen dat die gemeente voorrang krijgt.

Groet,
--Roeland

[1] http://mijndev.openstreetmap.nl/~ldp/AND-reclassified/
[2] http://www.openstreetmap.org/user/AND/edits