2010/7/14 Roeland Douma <u...@rullzer.com>:

> Enkele tijd terug heeft Lennard een kaartje naar deze lijst gestuurd met
> daarop het volgende voorstel. Het omtaggen van:
>
> highway=tertiary + AND:importance_level=5 + version=1
> => highway=unclassified
>
> Hierbij was teven een visualisatie [1]. Deze visulisatie laat de kaart zien
> met de weizignen dat:
>
> 1)   highway=tertiary + AND:importance_level=5 + version=1
> => highway=unclassified
>
> 2)   highway=secondary + AND:importance_level=4 + version=1 + geen ref=*
> => highway=tertiary

> [...]

Ik heb geprobeerd wat van dit follow-up verwerken te doen; helaas is
openstreetmap.org momenteel voor het bewerken zó traag dat het
eigenlijk ondoenlijk is. Voor de Beemster en Waterland heb ik echter
al wat kunnen doen - nu alleen maar hopen dat de site verbetert. Want
ik ben liever een tijd bezig met bewerken dan met wachten tot ik kan
bewerken.

--
André Engels, andreeng...@gmail.com