> zouden willen. Op de knooppunten zelf staat in NL meestal geen bord met
> het nummer van het knooppunt, of zelfs nooit? Dus in jouw theorie zou je
> dat nummer ook niet kunnen mappen in een samengestelde name=* ? :-)

In mijn ervaring in Limburg staan die borden er (op een hoogst enkele
uitzondering na) altijd.

Overigens ben ik er ook niet voor om te veel tags zomaar te wissen. Ik
ben ook een heel aantal relaties tegengekomen waar de naam van het
netwerk in staat. In het verleden heb ik die ook wel weggehaald, maar
dat doe ik niet meer.
Ten eerste omdat die naam (vooral als de relatie nog niet in een
routerelatie zit) duidelijk maakt waar de relatie toe hoort, en ten
tweede omdat ik die tag niet heb aangemaakt en ik ook niet weet of
degene die die tag wel heeft gemaakt er misschien iets mee wil doen.

Het moet niet zo worden dat OSM een ping-pong spel wordt van gebruiker
A zet een tag, gebruiker B wist die tag, gebruiker A zet die tag
opnieuw.

Maarten