>De knooppuntnodes zou je op deze manier kunnen toevoegen aan de
>routerelatie. Routerelaties uit het hart van het netwerk zou je op de gok
>kunnen toevoegen aan de netwerkrelatie, maar aan de rand van het netwerk
>is dat allemaal niet zo simpel als het lijkt. Zit Midden-Delfland ook zo
>raar verweven in Den Haag, zonder duidelijke grens?

ja, bovendien zijn een flink aantal knooppunten van eigenaar veranderd..
Gelukkig zaten ze nog niet in een relatie ;<).

Graag voortaan "mijn" tags (maar ook die van anderen)
alleen direct wissen als ze evident fout zijn, hinderen
of andere ongewenste resultaten geven.
En anders even een paar dagen wachten op het einde
van de discussie. Ter voorkoming van edit-wars.

Gert

 Before printing, think about the environment.