Van: talk-nl-boun...@openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-boun...@openstreetmap.org] Namens Maarten Deen
Verzonden: Tuesday, August 17, 2010 10:38 AM
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] {{Relation|}}

On Tue, 17 Aug 2010 10:22:43 +0200, rob...@elsenaar.info wrote:
> In Wiki pagina's worden op twee manieren relaties weergegeven:
> * Via {{BrowseRelation|}}
> * Via {{Relation|}}
>
> In beide resultaten lijken er een of meer links niet (meer) te
> werken.  Dit is uiterst jammer.
> Wie kan mij de weg wijzen naar een betere manier van opschrijven of
> Wie kan mij de weg naar de beheerder van deze WikiFunctionaliteit
wijzen?

De enige link die niet werkt was de link naar cdauth.de in
BrowseRelation. Die heb ik er maar uitgehaald, in Relation zit die ook
niet meer. De andere link die "niet werkt" is de link voor JOSM. Die
zorgt ervoor dat je door te klikken op de link de relatie automatisch in
JOSM kunt laden.
Om die werkend te krijgen moet je om te beginnen JOSM gebruiken. Of je
dan nog iets moet doen weet ik niet.

Maarten