Lennard,

Dat van "inloggen via OAuth" ga ik eens uitproberen. Ik weet niet hoe dat gaat, maar daar zal ik wel uitkomen. Van die USB stick vind ik een minder goed idee omdat dit zou impliceren dat ik altijd die stick bij me heb en deze ook nooit kwijt zou raken. Dat is een illusie. :(

Is het technisch mogelijk om bepaalde basis plugins in te bouwen in de downloadable JOSM versie?

---
Robert