On 27/08/2010 19:56, Lennard wrote:
On 27-8-2010 19:33, Colin Smale wrote:

Hij vindt de wiki-pagina's hierover enigszins onduidelijk, en ik ben het

Onderaan highway=services staat heel duidelijk dat je het niet moet verwarren met highway=service. Je kunt discussiƫren over de zo goed als identieke naamgeving, maar je kunt niet zeggen dat er niks over te vinden is. Enne, het is een wiki, dus als iemand iets niet snapt en er meer van leert, kan diegene het zo aanpassen.
Ik heb de (engelse) wiki pagina's voor highway=service, highway=services en highway=motorway_link aangevuld om de verbanden wat beter onder de aandacht te brengen. Zal zo even kijken naar de nederlandse pagina's.

eigenlijk met hem eens. Ook heb ik gekeken naar de klachten van
keepright bij deze constructies. Hoe komt het dat deze check er
uberhaupt inzit? Volgens mij is de bedoeling dat kleine weggetjes nooit
direct op een motorway aansluiten. Als je kijkt naar verzorgingsplaatsen

Inderdaad, de test van KeepRight gaat ervan uit dat een motorway altijd met een *_link gekoppeld is aan andere wegen.
In dit geval geef ik KeepRight gelijk.

Colin