En natuurlijk de meest voor de hand liggende

optie route:

over uitsluitend het knooppuntennetwerk !!!!!

Dit netwerk is natuurlijk gebouwd om de aangenaamste fietservaring op te
leveren.

Wat kritiekpuntjes:

De route opties kan je niet selecteren vóórafgaand aan de A en B punten

Als je een locatie hebt toegevoegd , kan je de router niet starten zolang

C ongedefinieerd is , in mijn optiek kan je C dan automatisch deleten

Locatie toevoegen moet natuurlijk tussenpunt of route punt toevoegen heten

De fietscalculator lijkt nu bij de router te horen, is natuurlijk niet zo.

De naam suggereert meer dan alleen twente: zou moeten zijn "Fietsrouteplanner
Twente "

Er zijn nu opties op 2 plaatsen, geef die 2 verschillende namen en een buttot

Routebeschrijving naar ....  moet worden routebeschrijving van ... naar  ....

Hoewel het heel goed lukt is niet direct duidelijk dat de automatisch
verschijnende tussenpunten

versleept kunnen worden ( heb je dat truucje uit JOSM ) heel goed !

Miscchien andere kleur of laten knipperen ? 4 pijltjes eraan ?

Ik zie dat dit in het intro-window wordt uitgelegd, maar dat zie je te kort.

Ik zou standaard het fietsknooppuntennetwerk AAN zetten.

De foutmelding zou na enkele seconden vanzelf moeten verdwijnen.

De straatnamen zouden kunne worden aangevuld met de naam van de gemeente

De alternatieve route onderscheidt zich van de hoofdroute door.....  ?

Al met al een heel goed product.

Nu lobbyen om de rest van het netwerk te integreren, kan die foutmelding ook
weg.

Regards,

Gert Gremmen