Nu we deze info hebben, kunnen we dan ook het account van 3DShapes op
ingestemd zetten? Ik heb begrepen dat deze data PD is, dus juridisch geen
probleem.
Met deze nieuwe statistieken waaruit oa. de 3DShapes eruit zijn gehaald, is
de argumentatie van mogelijke bias (die eerder nog genoemd werd) niet meer
relevant.

Gr,
Henk H.