Zoals ik al zei, de bandbreedte is het probleem niet, en of in de
tekst nou over een foto of over transparante leegte render maakt haast
niet uit voor de cpu load. Wel ietsjes voor het geugen, maar dat is de
bottleneck niet eens...

Je weet dat de server's cpu op slechts 600 MHz draait? En al 10 jaar oud is?

Op 14 december 2010 17:51 heeft Stefan de Konink <ste...@konink.de>
het volgende geschreven: