De locatie in Rotterdam waar mijn bedrijfspand staat
aan de Kiotoweg heet al sinds het pand is gebouwd Kiotoweg.
Oh ja, ik ben eigenaar van het pand en de straat heet echt Kiotoweg in het
kadaster.

Dus niet: de Kiotoweg heet gewoon nog Montevideostraat in BAG
Verder staan er nog 2 straten in waarvan de post altijd onbezorgd blijft...

Nu heb ik lang gedacht dat dat een easter egg was van de kaartleveranciers,
en dat ergens in de catacomben van de BV Nederland de juist naam wel bekend zou
zijn,
en dat BAG toch wel de juiste data zou hebben....

Kijk maar eens op de site van Geodan , héé jammer, geen permalink....

One can dream , indeed !

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.