Theo,

In Potlatch 2 kun je relaties beheren via de Advanced knop onderaan het scherm.
Je komt nu in een scherm waar je bovenin de tags kunt opgeven en onderin de
relaties. Klik daar op Add to.
Kies vervolgens een bestaande relatie en druk op Select of maak een nieuwe
relatie aan met New Relation...
Als de relatie is toegevoegd, dan kun je de gegevens ervan aanpassen door er op
dubbel te klikken.

Ik hoop dat je met deze uitleg verder komt.

Groet, Maarten.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok, ik heb het teruggezet naar =tertiary;
maar dan zie ik geen mogelijkheid in Potlatch om bij tabblad walking een
route te kiezen.
een mogelijkheid die wel wordt gegeven bij =track.
dus gelijktijdig een highway en een wandelpad: kan dat? hoe doe ik dat in
Potlatch?
via het tabblad cycle zie je dat de LF21 en een regionale route wel aan
diezelfde asfaltweg gerelateerd zijn.

Theo

Op 29 juni 2011 15:04 schreef Floris Looijesteijn <o...@floris.nu> het
volgende: