Mail terug naar mailing list gestuurd, sorry mijn fout 2 mails geleden
niet op reply all geduwd.

Op 12 november 2011 01:01 heeft Ben Laenen <benlae...@gmail.com> het
volgende geschreven:

> Je kan het zien als je verschillende officiële kaarten bekijkt, dat dezelfde
> knooppunten soms bij meerdere netwerken wordt gezien. Vaak worden de netwerken
> opgedeeld a.d.h.v. gemeentegrenzen en als ze dan op zo'n grens liggen, tja...

Het lijkt mij niet zo erg om dat knooppunt dan slechts aan één netwerk
toe te wijzen, het is zo al ingewikkeld genoeg, zonder dat knooppunten
bij meerdere netwerken kunnen horen.

> En in het echt ga je nooit twee namen tegenkomen op hetzelfde bordje, want in
> het echt zijn ze daar niet zo hard mee bezig als jij :-)

Hehe, ja, ik heb het erg zitten, he.

> In Antwerpen vind je trouwens genoeg bordjes zonder netwerknaam...

Ja, hier bij ons ook