Op 12 november 2011 19:59 heeft Lennard <l...@xs4all.nl> het volgende
geschreven:

> Ik zie daar niet direct praktisch nut in. De lands- en provinciegrenzen
> zitten in OSM. Vaststellen in welk land of provincie een netwerk valt moet
> daarmee afdoende mogelijk zijn.

Ik denk ook dat het eigenlijk zo is dat de provincie die als eerste
een netwerk aanlegt, soms punten net buiten de grenzen aanmaakt. Neem
nu Belgisch Limburg, dat netwerk deint uit tot in de provincie
Luik/Liège. Als je dat dan geografisch bepaalt, kom je tot de
conclusie dat ze in Wallonië ook gestart zijn met
fietsknooppuntennetwerken, wat dus niet klopt. Ik denk dat mijn manier
om te bepalen tot welk netwerk een knooppunt behoort, door te kijken
waar het volgens een getallenreeks bijhoort, nog zo slecht niet is.
Maar het werkt ook niet overal, ik ben er zeker van dat je me daar ook
voorbeelden van kan tonen... (vooral niet doen, puur tijdverlies. Met
de andere voorbeelden ga ik op z'n tijd wel aan de slag. Nu effe
wandelknooppunten van m'n wandeling van vanmiddag aan het ingeven)

Groeten,

Jo