On 21-1-2012 11:39, Pim Clotscher wrote:
Ik ben nieuw op deze mailinglijst, maar al geruime tijd actief op het forum en als mapper voor OSM.Mijn overtuiging is altijd geweest dat het forum het geijkte medium was (is??) om de mappers te bereiken en ook om daar de discussie te voeren over o.a. de licentie-wijziging. Ben benieuwd hoe dat dan gaat via deze lijst die me aangeraden is nadat ik iemand een PB had gestuurd met een uitnodiging om akkoord te gaan met ODbL (sommigen vatten zoiets op als spam...) :-) .
Pim