Crowdfunding lijkt mij inderdaad ook meer continue kopzorgen geven als
een concrete sponsor vinden. Als je er echter toch toe besluit, kijk dan
eens bij de veiling van Hetzner [1]. De goedkoopste machine met minimaal
16GB RAM is op dit moment €68,-/maand.

<https://robot.your-server.de/order/market>

---
m.v.g.,